POLITYKA PRYWATNOŚCI:

I. WPROWADZENIE Informacje zawarte w niniejszej Polityce mają na celu przedstawienie, co dzieje się z Państwa danymi podczas korzystania z naszej strony internetowej oraz kluczowe informacje o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, sposobach ich zbierania i wykorzystywania, a także o prawach podmiotów danych z tym związanych, z uwzględnieniem treści przepisów o ochronie danych osobowych, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). Przetwarzając dane osobowe, stosujemy się do poniższych wytycznych, realizując przynajmniej jeden warunek przetwarzania danych osobowych.

II. ZAKRES OBOWIĄZYWANIA NINIEJSZEJ POLITYKI Niniejsza polityka prywatności ma zastosowanie do wszystkich przypadków, w których IEP Inwestycje sp. z o.o. („Spółka") jest administratorem danych osobowych i przetwarza dane osobowe. Dotyczy to zarówno przypadków, w których przetwarzamy dane osobowe pozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, jak i przypadków, w których dane osobowe pozyskaliśmy z innych źródeł. Spółka spełnia swoje obowiązki informacyjne w obu powyższych przypadkach, określone odpowiednio w art. 13 i art. 14 RODO zgodnie z tymi przepisami. Poniżej przedstawiamy pełne dane spółki: IEP Inwestycje sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00‑867 Warszawa.

III. KONTAKT W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu poprzez adres mailowy: rodo@iepi.pl oraz pisemnie na adres naszej siedziby.

IV. ZASADY DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W naszych działaniach chcemy zachować transparentność w zakresie sposobu i podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych, a także celów, dla których przetwarzamy dane osobowe. Jako Administrator zapewniamy Państwa, że ilekroć przetwarzamy dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych, staramy się przeanalizować i zrównoważyć nasz interes oraz potencjalny wpływ na osobę, której dane dotyczą, a także jej prawa. Nie przetwarzamy danych osobowych w sytuacji, kiedy wpływ na osobę, której dane dotyczą, przeważałby nasz interes. Zasady przetwarzania danych osobowych:

- Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty.
- Dane osobowe są zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami.
- Dane osobowe są zbierane wyłącznie w niezbędnym zakresie do realizacji celów.
- Dane osobowe są w miarę potrzeb uaktualniane.
- Dane osobowe są przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane.
- Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych: ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.

Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Przy zbieraniu danych osobowych zawsze informujemy o podstawie prawnej ich przetwarzania, wynikającej z przepisów RODO. Oznacza to:•

- Art. 6 pkt 1 lit. a) RODO - przetwarzanie danych osobowych na podstawie udzielonej zgody,
- Art. 6 pkt 1 lit. b) RODO - przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem na żądanie osoby,
- Art. 6 pkt 1 lit. c) RODO - przetwarzanie danych osobowych w celu wypełnienia obowiązku prawnego,
- Art. 6 pkt 1 lit. f) RODO - przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Okres przechowywania danych osobowych: Okres przechowywania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu, w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez jaki Państwa dane osobowe będą przechowywane, jest zależny:•

- od przepisów prawa, które mogą obligować Spółkę do przechowywania danych przez określony czas,•
- od okresu, który jest niezbędny do ochrony interesów administratora danych,•
- od czasu, na jaki została udzielona zgoda.

Odbiorcy danych: Odbiorcami Państwa danych mogą być:•

- podmioty świadczące usługi IT,•
- kurierzy,•
- firmy dostawcze,•
- firmy ochroniarskie,•
- podmioty uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,•
- inne podmioty na podstawie powierzenia danych osobowych.

Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy: Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

Prawa związane z przetwarzaniem danych: Przysługują Państwu następujące prawa:

prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,•prawo do sprostowania (poprawiania, uzupełniania) swoich danych osobowych,•
prawo do ograniczenia przetwarzania lub usunięcia swoich danych osobowych,•
prawo do przenoszenia danych osobowych, które przekazali Państwo nam, tj. do otrzymania tych danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego;
mają Państwo również prawo przesłać te dane innemu administratorowi, jeśli jest to technicznie możliwe, oraz prawo żądania, aby dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi,•
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania swoich danych osobowych.

Przysługuje Państwu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych dokonanego przed jej cofnięciem.

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania swoich danych osobowych przez Spółkę, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

V. ZABEZPIECZENIA DANYCH OSOBOWYCH Podjęliśmy odpowiednie środki techniczne zgodnie z art. 32 RODO, biorąc pod uwagę stan wiedzy, koszty wdrożenia, charakter, zakres, okoliczności i cele przetwarzania, a także różne prawdopodobieństwo i dotkliwość ryzyka dla praw i wolności osób fizycznych, oraz środki organizacyjne zapewniające poziom ochrony odpowiedni do ryzyka. Zastosowane zabezpieczenia danych zapewniają odpowiedni poziom poufności zgodnie z wymogami prawa.

VI. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH W CELU ZAWARCIA I REALIZACJI UMÓW, EWENTUALNEGO DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ OBRONY PRZED NIMI Możemy przetwarzać dane osobowe niezbędne do realizacji zawartej z Państwem umowy. Jednak jeszcze przed jej zawarciem, możemy przetwarzać dane osobowe niezbędne do podjęcia działań na Państwa żądanie. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. b) RODO. W przypadku realizacji umowy o świadczenie usług płatnych, możemy przetwarzać dane w celu realizacji obowiązków rachunkowych i podatkowych. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. c) RODO. W trakcie realizacji umowy oraz po jej wykonaniu przetwarzamy dane osobowe jej strony w celu ewentualnego rozpatrywania roszczeń, a także ich dochodzenia. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest przykładowo możliwość udzielenia odpowiedzi na ewentualną reklamację, do czego jesteśmy zobowiązani na podstawie odrębnych przepisów prawa cywilnego. W takim przypadku będziemy przetwarzać dane osobowe w oparciu o prawnie uzasadniony interes, jakim jest obrona przed ewentualnymi roszczeniami lub ich dochodzenie. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. f) RODO. Będziemy przechowywać te dane przez okres niezbędny do realizacji oznaczonych celów, nie później niż do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów prawa. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi zawarcie umowy lub jej realizację.

VII. PLIKI COOKIES / NARZĘDZIA Strona internetowa Spółki wykorzystuje pliki cookies. Są to powszechnie stosowane, niewielkie pliki zawierające ciąg znaków, które są wysyłane i zapisywane na urządzeniu końcowym (np. komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie) używanym podczas odwiedzania strony internetowej. Informacje te są przesyłane do pamięci używanej przeglądarki, która przekazuje je z powrotem przy kolejnych wejściach na stronę internetową. Pliki cookies można podzielić na trzy kategorie w zależności od celu ich stosowania.

Pod względem celów stosowania plików cookies wyróżniamy:•
- Pliki niezbędne - umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie strony internetowej i jej podstawowych funkcji, np. pliki cookies uwierzytelniające lub zabezpieczające. Bez ich zapisania na urządzeniu korzystanie ze strony internetowej będzie niemożliwe.
- Pliki analityczne - umożliwiające monitorowanie otwieranych stron internetowych, źródeł ruchu, czasu spędzonego na stronie internetowej. Bez ich zapisania korzystanie z funkcji strony internetowej nie będzie ograniczone.
- Pliki reklamowe - umożliwiające wyświetlanie spersonalizowanych reklam na stronie internetowej lub poza nią. Bez ich zapisania korzystanie z funkcji strony internetowej nie będzie ograniczone.

Pod względem czasu ich ważności wyróżniamy dwa rodzaje plików cookies:•
- pliki sesyjne - istniejące do końca danej sesji,•
- pliki trwałe - istniejące po zakończeniu sesji.

Pod względem podmiotu administrującego plikami cookies wyróżniamy:•
- nasze pliki cookies,•
- pliki cookies podmiotów trzecich.

Z wyłączeniem plików cookies niezbędnych, przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody użytkownika. Użytkownik ma możliwość zmiany ustawień dotyczących plików cookies w dowolnym momencie. Ustawienia te można zmienić w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej lub informować o ich zamieszczaniu w urządzeniu przy każdym ich zapisie. Szczegółowe informacje o możliwościach i sposobach obsługi plików cookies są dostępne w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).